AZ ONDERDELEN
MEER OMZET VAN BESTAANDE KLANTEN
In mijn onderdelenwinkel in Maastricht verkoop ik meer dan 5000 elektrische onderdelen en aanverwante producten uit voorraad. Daarnaast leveren wij onderdelen op bestelling. Via onze website kunnen klanten onderdelen bestellen. We hebben ook veel zakelijke klanten die via hun account op onze website hun facturen kunnen downloaden en de status van bestellingen kunnen inzien.
Edith Keijzer
ZCORE plus
AZ Onderdelen heeft gekozen voor ZCORE plus. Bij ZCORE plus bouwen wij een op maat gemaakte website/webwinkel voor u. Uw producten, contacten en andere data wordt geïmporteerd vanuit uw bestaande systemen en we zorgen ervoor dat het systeem en webwinkel op uw situatie worden aangepast. Alles wordt kant-en-klaar opgeleverd en u kunt na oplevering direct aan de slag.
WEBSITE
ZCORE heeft de website van AZ-onderdelen op maat gebouwd. De website bevat niet alleen de standaard ZCORE webwinkel, maar ook diverse landingspagina’s. Dit zijn pagina’s die gaan over een merk of specifieke productgroep met informatie, een catalogus en uitgelichte producten.
AZ-onderdelen heeft zelf de afbeeldingen en teksten aangeleverd. Het is ook mogelijk dat wij de vormgeving en teksten van uw site verzorgen. Voor meer informatie zie het menu Diensten.
IMPORT VANUIT BESTAANDE SYSTEMEN
ZCORE heeft vanuit het ‘oude’ systeem van AZ Onderdelen alle producten geëxporteerd en vervolgens in het ZCORE systeem geïmporteerd. Daarnaast hebben wij het systeem voor AZ Onderdelen ingericht en alle hardware geconfigureerd.
PRODUCTEN OP DIVERSE PLAATSEN
Een traditionele webwinkel bevat 1 pagina waar alle producten en filters op te vinden zijn. Met ZCORE bent u niet beperkt tot alleen de traditionele opzet, maar kunt u zelf bepalen waar producten geladen moeten worden zoals in pagina’s over productcategorieën.
Vanuit ZCORE is eenvoudig te bepalen welke producten zichtbaar moeten zijn in uw webwinkel en welke producten waar moeten komen.
PROMOTIES VIA SOCIALE MEDIA
AZ-onderdelen maakt veel gebruik van sociale media. Via ZCORE kunnen in een handomdraai nieuwsberichten worden opgesteld die gedeeld worden op Sociale Media. Bijvoorbeeld over een nieuw product dat dan ook direct besteld kan worden. Op het moment dat het bericht wordt gepubliceerd kan de AZ-Onderdelen ervoor kiezen het direct te plaatsen op Facebook, Instagram, Twitter. Hiermee wordt een hoop tijd uitgespaard.
ONDERDELEN BESTELLEN
Klanten van AZ Onderdelen kunnen via de website onderdelen bestellen. Wanneer er een aanvraag is gedaan is dit direct zichtbaar in het ZCORE beheersysteem. Vervolgens kan AZ Onderdelen een bestelling in het systeem plaatsen en de klant via de notities vanuit het bestelsysteem de klant op de hoogte houden.
LOGIN
Op de website van AZ Onderdelen is een contactformulier waar klanten een vraag kunnen stellen. Daarnaast is er een optie voor het inschrijven op de Nieuwsbrief van AZ Onderdelen. Wanneer een bezoeker zijn gegevens achterlaat worden deze opgeslagen in een mailinglijst binnen ZCORE. Wanneer iemand iets bestelt dan wordt automatisch een klantaccount aangemaakt. Vanuit de winkel worden eveneens contactgegevens van klanten geregistreerd. Al deze adressen zijn vervolgens beschikbaar voor mailings en andere doeleinden.
MAILINGS
AZ Onderdelen stuurt twee maal per maand een mailing uit naar haar klanten via ZCORE. Door bepaalde segmentaties te maken kan AZ Onderdelen haar boodschap perfect afstemmen op de behoefte van haar klanten.
Vanuit de mailingmodule kan AZ Onderdelen eenvoudig producten vanuit de database laden in de nieuwsbrief.
KLANTENPAGINA
Geregistreerde klanten (via webwinkel of fysieke winkel) hebben via de website van AZ Onderdelen toegang tot hun klantaccount. Dit is voor AZ Onderdelen met name van belang voor de zakelijke klanten die zij bedienen. Hier kan men (adres)gegevens aanpassen, eerder gedane bestellingen raadplegen of facturen downloaden.
Vanuit het orderbeer kan AZ Onderdelen met een druk op de knop facturen genereren nadat een verkoop tot stand is gekomen.
ZCORE FUNCTIONALITEIT
ZCORE SUPPORT
Wanneer er vragen zijn dan worden deze gesteld via de ZCORE helpdesk. Deze bevat een ticketsysteem zodat ook de status van een probleem kan worden gezien.
LIVE DEMO
Wilt een demo zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen? Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.
Lievelinge
lievelinge • maatwerk • maatwerk casesCATERING| FEESTEN & PARTIJEN
De Lievelinge is niet zomaar een camping die ook zeer in trek is voor grote bruiloften en partijen. Met ZCORE zijn alle processen daaromtrent geautomatiseerd
TANO BV/BA
maatwerk cases • tanobvbaAUTOVERHUUR | AUTO-ONDERDELEN
Tano verhuurt auto’s, bussen en vrachtwagens. Via de webwinkel verkoopt Tano auto-onderdelen. Met ZCORE worden alle processen
AZ Onderdelen | Onderdelenwinkel
az-onderdelen • casesRETAIL | AZ-ONDERDELEN
AZ-Onderdelen verkoopt meer dan 5000 verschillende onderdelen elektrische onderdelen vanuit de winkel in Maastricht én vanuit de webwinkel.
Dreumeland
DreumelandYOGACENTRUM
Dreumeland is een centrum voor ouders die via yoga en dans een band opbouwen met hun kind. Via ZCORE beheert Dreumeland al haar adminstratieve processen.
Soeters Car Electronics
maatwerk • soetersINBOUWCENTRUM
Bij Soeters kunt u uw autoradio, navigatie of telefoonsysteem laten inbouwen in uw auto. Soeters gebruikt ZCORE voor alle administratieve- en planningsprocessen.
Kris Wolf | Damesmode
cases • kris wolfDAMESKLEDING
Kris Wolf is een dameskledingwinkel in Maastricht. Kris Wolf verkoopt kleding vanuit haar winkel (kassa). ZCORE heeft de website van Kris Wolf gebouwd én ontworpen.