t. 0031(0)853037620

FRISSEN PIETERS | BLOOMBAR

POINT OF SALE, WEBWINKEL EN INSTORE COMMUNICATIE

ZCORE heeft onze website en webwinkel gebouwd. We gebruiken bovendien de Point of Sale module in onze winkel de Bloombar in Maastricht. Maar ZCORE heeft niet alleen onze online communicatie en processen vormgegeven. Ook onze huisstijl en externe communicatie zijn door ZCORE verzorgd. Voor iedereen die op zoek is naar één leverancier voor de automatisering én communicatie bevelen wij ZCORE van harte aan.

ALLES ONDER ÉÉN DAK

Met ZCORE kunt u al uw bedrijfsprocessen automatiseren. Maar we zijn niet alleen een IT bedrijf. Wij hebben ook talloze huisstijlen, brochures en andere communicatie-uitingen ontwikkeld.

Kijk onder het menu ‘Diensten’ voor meer informatie over onze dienstverlening.

WEBSITE

ZCORE heeft de website van Frissen Pieters gebouwd én vormgegeven. De website bevat een webwinkel waar potterie wordt verkocht, maar Frissen Pieters verkoopt ook abonnementen voor particulieren en bedrijven.

Onze design-afdeling heeft de huisstijl en alle ‘visuals’ vormgegeven. Wilt u ook een ‘design’ website of bent u op zoek naar een nieuwe huisstijl? Wij leveren een totaalpakket aan diensten voor uw in- en externe communicatie.

Ga naar het menu Diensten voor een overzicht.

WEBWINKEL

Frissen Pieters verkoopt potterieën via de webwinkel. Betalingen verlopen via Mollie. ZCORE beheert de webwinkel voor Frissen Pieters. We plaatsen de producten en bewerken de afbeeldingen.

U kunt ervoor kiezen zelf  uw website en webwinkel te beheren of u kunt ervoor kiezen dat uit te besteden aan ons. In het laatste geval koopt u vooraf een aantal uren in tegen een gereduceerd tarief. U geeft een seintje wanneer u werk wil laten uitvoeren en wij plannen dat werk in overleg met  u in.

ABONNEMENTEN

Frissen Pieters verkoopt abonnementen via de website. Klanten kunnen kiezen uit een drietal boeketten. Geef aan met welke interval de bloemen geleverd moeten worden en in welk postcodegebied in verband met  de bezorgkosten.

Heeft u aanvullende informatie die u van uw klanten wil weten voordat u een product verkoopt? ZCORE kan iedere vraag koppelen aan ieder gewenst product en de gewenste informatie via invulformulieren vergaren.

POINT OF SALE

Frissen Pieters heeft een bloemenwinkel in Maastricht genaamd ‘De Bloombar’.  Voor het afrekenen van boeketten, potterieën of andere producten die in de winkel worden verkocht gebruikt Frissen Pieters de Point of Sale module van ZCORE.

Deze online kassa is niet alleen te gebruiken in een winkel, maar op iedere gewenste locatie. Handig als u bijvoorbeeld op een beurs of markt staat.

HUISSTIJL

Voor de Bloombar heeft ZCORE de huisstijl ontworpen. Onze grafisch ontwerpen kenmerken zich door een heldere stijl die wij doortrekken in alle uitingen.

In dit geval hebben we foto’s van bloemen en boeketten genomen en daarmee het logo van de Bloombar vormgegeven. Vervolgens hebben we in alle uitingen het bloementhema doorgetrokken.

BLOOMBAR

Wanneer we gevraagd worden om een huisstijl of andere uiting te verzorgen dan bedenken we in de meeste gevallen ook concepten en leveren creatieve input waarmee nieuwe vormen ontstaan.

In dit geval hebben we een ‘was-voorschrift’ bedacht waar op staat hoe de bloemen van de Bloombar behandeld moeten worden.

FOTOGRAFIE

ZCORE heeft voor Frissen Pieters ook alle fotografie verzorgd. Zowel voor de website als voor alle overige communicatie.

KLANTSYSTEEM

Geregistreerde klanten (via webwinkel of fysieke winkel) hebben via de website van Frissen Pieters toegang tot hun klantaccount. Hier kan men (adres)gegevens aanpassen, eerder gedane bestellingen raadplegen of facturen downloaden.

Vanuit het orderbeer kan de Frissen Pieters met een druk op de knop facturen genereren nadat een verkoop tot stand is gekomen.

ZOEKMACHINE-OPTIMALISATIE

ZCORE heeft ervoor gezorgd dat de website van Frissen Pieters bovenaan in de Top 10 van Google staat.

Wij zijn specialisten op het gebied van zoekmachine-optimalisatie. Wilt u dat uw website beter wordt gevonden? Neem contact met ons op en wij bespreken met u de mogelijkheden.

ZCORE SUPPORT

Frissen Pieters heeft uiteraard de beschikking over alle functionaliteit binnen ZCORE zoals de kassa, het voorraadsysteem en alle rapportages.

Wanneer er vragen zijn dan worden deze gesteld via de ZCORE helpdesk. Deze bevat een ticketsysteem zodat ook de status van een probleem kan worden gezien.

LIVE DEMO

Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.

Lievelinge

lievelinge • maatwerk • maatwerk cases

CATERING| FEESTEN & PARTIJEN

De Lievelinge is niet zomaar een camping die ook zeer in trek is voor grote bruiloften en partijen. Met ZCORE zijn alle processen daaromtrent geautomatiseerd

TANO BV/BA

maatwerk cases • tanobvba

AUTOVERHUUR | AUTO-ONDERDELEN

Tano verhuurt auto’s, bussen en vrachtwagens. Via de webwinkel verkoopt Tano auto-onderdelen. Met ZCORE worden alle processen

AZ Onderdelen | Onderdelenwinkel

az-onderdelen • cases

RETAIL | AZ-ONDERDELEN

AZ-Onderdelen verkoopt meer dan 5000 verschillende onderdelen elektrische onderdelen vanuit de winkel in Maastricht én vanuit de webwinkel.

Dreumeland

Dreumeland

YOGACENTRUM

Dreumeland is een centrum voor ouders die via yoga en dans een band opbouwen met hun kind. Via ZCORE beheert  Dreumeland al haar adminstratieve processen.

Soeters Car Electronics

maatwerk • soeters

INBOUWCENTRUM

Bij Soeters kunt u uw autoradio, navigatie of telefoonsysteem laten inbouwen in uw auto. Soeters gebruikt ZCORE voor alle administratieve- en planningsprocessen.

Sartoriale | Kleding

instore communicatie • Sartoriale

HERENKLEDINGWINKEL

Sartoriale is een herenkledingwinkel in Maastricht. Sartoriale verkoopt kleding vanuit haar winkel (kassa) en via de webwinkel.